Khamis, 26 Ogos 2010

Ye ye ye duk rumah baru.

Rakaman ini dilakukan pada 24.8.2010, iaitu hari ketiga depa duk kat rumah baru. Abi depa buatkan he he he simple simple je.....





video
video
video
video

Isnin, 16 Ogos 2010

Lagi kisah hitam dan putih

15.8.2010 petang selepas hantar Muna dan Lina balik asrama

Hari kedua Hitam dan putih di tangan kami

15.8.2010 PAGI

Hari bersejarah buat kami sekeluarga

14.8.2010

Pagi tu kami sekeluarga sedang bersiap-siap nak ke KL. Tiba-tiba dapat panggiulan dari biras(isteri abang ustaz). Dia kata nak hantar arnab. Janji jumpa kat tepi jalan je sebab dia nak ke Jerantut.

Ish ish ish sukanya saya.........Cuba tengok, comel kan!!!!!!!

Dah siapkan tempat dia, makanan dia, kami pun dengan rasa berat hati, pi lah naik kereta......

Sepanjang perjalanan, teringat aje budak comel dua ekor ni. Tak sabar nak balik hi hi hi