Khamis, 27 Oktober 2011

Anak-anak Seri untuk dijual

Depa semua ni lahir pada 19.8.2010 hari Jumaat. jadi sekarang dah berusia 2 bulan 9 hari he he he

Harga tercatat adalah sah sehingga 18.11.2011

Seekor BETINA RM30
Seekor JANTAN RM25
Sepasang RM50

BETINA

BETINA



JANTAN


JANTAN juga rasanya

Sebijik macam mak dia, BETINA

JANTAN

Ada 6 ekor sebenarnya 3 jantan 3 betina tapi rupa lebih kurang, ummi dia dah confuse he he he. Cuba tengok video la kot nampak semuanya ha ha ha

video
video
video

Anak-anak Tupai Untuk dijual

Depa ni semua dilahirkan sehari selepas Seri beranak iaitu pada 20.8.2011. maka depa ni berusia 2 bulan 8 hari lah

Harga adalah sah sehingga 19.11.2011
Seekor BETINA RM30.
Seekor JANTAN RM25
Sepasang RM50

Satu-satunya JANTAN


BETINA

BETINA


BETINA

Seri II beranak

Sebenarnya Sei II ni baru dibeli pada 13.10.2011 untuk ganti Miut yang mati. Kira-kira dalam 2 minggu la ni. nama tak de lagi. tapi disebabkan rupa dia macam Seri, Seri II lah buat masa ni.

Pagi tadi (27.10.2011) masa nak beri makan, ternampak selonggok bulu dipenjuru bilik dia ni.

"Eh, bulu?"

Tiba-tiba terpandang baby tergolek-golek.

"Eh, dah beranak" Terus beritahu Ustaz, kepoh betul saya ni kan.

"Bang, Seri II dah beranak"

"Berapa ekor?"

"Entah, tak kira lagi sebab nak beritahu abang dulu"...ha ha ha

Ada 3 ekor, lepas korek longgokan bulu dia. Ustaz pun cari benda nak buh anak-anak dia nih.

Petang nanti, pindah bilik besar sikit lah rasanya bilik Koko lah sebab koko ada sekor je anak.

Actually malam tadi saya nampak dia gigit-gigit dinding bilik dia.

"Nak beranak ke" saya tanya dia.
"Nanti Ummi carikan rumput ek"

Beerilah dia sedikit rumput, tak de pulak dia kumpul rumput dalam mulut dia.

Saya pun masuklah tidur tapi kalau dah dasar kepoh, report jugaklah kat ustaz ha ha ha

"Bang, Seri II tu kan, nak beranak kot sebab dia gigit gigit....." habih kat situ je lah..

Gambar tak ambi lagi. Kemudian lah ek

Anak-anak Oren pulak

Dirakan pada 22.10.2011



video