Selasa, 5 April 2011

Comel dah ada isteri Ayu.......

Ayu ni Nana belikan di Kajang, RM60 pada 3.4.2011 dalam pukul 6pm. Saya berusaha mencari arnab betina untuk Comel, arnab yang encik Faidzal Putrajaya berikan pada kami. Seminggu Comel berada dengan kami, baru dapat carikan isteri untuk dia, tiap-tiap hari saya berdoa agar cepat dapat jumpa isteri untuk Comel. Alhamdulillah, dapat juga akhirnya. Terima kasih Nana.

Nama Ayu ni, Anak bongsu saya Nasr yang letak. Lihatlah rakaman di bawah ini, saya jadi jurunikah antara Comel dan Ayu ha ha ha . Ustaz tak de kat rumah masa tu, maka saya kena nikahkan jugak lah depa berdua ni, nanti dapat anak luar nikah pulak.


2 ulasan:

  1. Alhamdulillah, bertemu juga jodoh dia di sana. moga panjang umur hingga ke anak cucu. Dia memang rakus tang tu. Mesti dah lama memendam rasa. he!he! Comel suka makan bijian burung. cuba cari kat pet shop, bagi kt tapak tangan, nnt comel sapu habis. saya bagi karot dadu gak & buncis potong kecil utk vege. semoga mereka gumbira.

    BalasPadam
  2. ceh...nak nikah2 lak..ingat orang ke..hahah

    BalasPadam