Khamis, 16 Jun 2011

How to palphate

Ilmu ini saya ambil dari sini

Assalamualaikum w.b.t...
Dah beberapa bulan terlibat dengan dunia arnab, antara benda paling best adalah apabila arnab kita beranak. Jadi memalpate (tak lulus tatabahasa Melayu) merupakan satu aktiviti yang sgt menyeronokkan...:) Walaupun pakar memalpate pd minggu kedua, sedangkan kami hanya mampu memalpate pd minggu ketiga, walaupun pakar dapat palpate dgn tepat jumlah fetus yg ade, sedangkan kami hanya mampu palpate asal ada je, yg penting ia sangat menyeronokkan...:)
Camne nak belajar palpate? Senang je...sekarang kan zaman IT...youtube ade

Baca selanjutnya dan lihat video di sini

Saya nak cuba pada Suri kat rumah saya tu sebab saya syak dia mengandung eh eh eh bunting la ummi......saya agak-agak pada 18 atau 19 dia akan melahirkan atau kalau tak jadi juga harap-harap pada 24hb ni.


S

Tiada ulasan:

Catat Ulasan