Jumaat, 20 Mei 2011

Hotel kos rendah untuk arnab









Pada 11.52011, saya dan ustaz telah membuka sebuah hotel kos rendah untuk sekumpulan rabbit kepunyaan nana dan ani, ha ha ha......

Sebenarnya Nana dan Ani nak makan angin ke Sarawak, jadi saya tolong jagakan rabbit rabbit mereka. Buka susah pun jaga depa ni Bagi makan secukupnya, pastikan setiap pagi najis mereka dibuang dan tray najis dibersihkan, dah boleh tinggalkan mereka.

Rutin saya, pagi-pagio melayan depa semua. Dalam pukul 9 ke 10 pagi, baru saya masuk rumah. Seronok bercakap-cakap dengan mereka ni, tak sakit hati sebab depa tak pandai cakap ha ha ha

Kesimpulannya, saya sukaaaaa dan sukaaaaa jaga merekaa ini... Terima kasih nana dan ani yang menaruh sepenuh kepercayaan pada akak. (Masa depa hantar rabbit-rabbit ni, saya tanya nana dan ani,"percaya ke pada akak jaga mereka semuaaaaa?" jawabny,"Percayaaaa.")

Tiada ulasan:

Catat Ulasan